Baksmällan/The hangover

Åh jag har ont i mageeen! Jag och hjärtat bestämde oss för att åka in till stan och gå på bio, ca 40 min innan filmen började och när vi väl kom det var det proppat med folk och kön var kilometer lång. Men det gick bra, vi kom fram på pricken och fick oss biljetter!

Grymt bra film val av mig tycker jag, jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en film.. den var helt hysterisk rolig och måste säga från hjärtat att det var den bästa film jag sett genom åren, helt oförutsägbar och inte alls som andra filmer, grymt bra gjord dessutom den får fem stjärnor av fem möjliga av mig verkligen. Jag vill se den igen så tårarna sprutar!


Så har du inte redan sett den, do it : ) den måste ses.


Och, nej jag överdriver inte denna gång ^^^

Ps. "Retard" (läs: Alan) är bäst.

Baksmällan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0