Blekta ögonbryn!

Vad tycker ni egentligen om den nya trenden om blekta ögonbryn? Har bara sett den på snygga donnor än så länge, själv skulle man se helt galen ut i ett par! Jag hade valt se ett par på Charlotta,  ja det vill vi! Svart hår och vita ögonbryn ; ) Do it! Just do it : )


Gwen är ju brutalt snygg i allt!

Fuck, vill hitta ngn som misslyckats med detta!


Natacha är ju också rätt söt i det mesta!



Langa hit bilder på misslyckade blekta ögonbryn vettja, så laddar jag upp en på Charlotta så fort jag blekt hennes bryn i smyg ; )

Kommentarer
Postat av: Camilla

Personligen tycker jag detta är skit fult..oavsett vem det är...usch...hur kan man komma på tanken??:-))

2009-07-07 @ 16:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0