Fck!

Min semester är slut, för denna gång! Jag jobbar denna vecka sen har jag semester en vecka till nästa vecka. It's okey, jag har saknat mitt jobb och mina bästa arbetskamrater, ska bli kul att jobba idag! Om det inte vore för smärtan i buken : ( vänstra sidan.. egentligen kanske det inte gör så ont, men det pulserar, vrider sig och har sig. Jag tycker nog det är mer irriterande och obehagligt än vad jag tycker att det gör ont. Jag är livrädd, jag är livrädd för att det ska pulsera så hårt inom mig att ngt spricker eller att det är ngt som fastnat i äggstockarna. Jag är nog mest rädd för smärtan som kommer.. som detta oftast slutar med. Att buken fylls med vätska, jag spyr,skakar, får black-out och känner mig svimfärdig åt höger och vänster. Jag är livrädd.

Men spricker det ngt denna gång, då har jag fått nog.. är det den kroniska sjukdomen edomitrios? Tell me. Bara så jag vet iaf.

Men nu har det inte hänt ngt på ett år, detta går över : ) I hope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0