Klagomur!

Tjenixen!

För mkt crap som cirkulerar omkring just nu, och det sista jag behöver nu är negativ energi och det strålar negativ energi som smittar av sig. Så jag håller mig borta : ) all i need is me,myself and i! Men inte tänker jag använda bloggen som klagomur för det, ni är ju ändå ett par som läser den.. Det räcker med att jag skriver om mina krämpor, all annan bullshit lämnar jag utanför, utanför min själ och dessutom.. Jag tänker inte bli påverkad mer, då mår jag bajs!

Idag gav chefen mig ledig, grymt snällt! : ) Jag och V ska ta en tripp in till stan, och undra om det blir en utgång ikväll tro? Det är ju riktigt bra på Torsdagar i denna lilla håla : ) man får ju passa på.

Jag har haft ont i buken i tre dagar nu : ( men idag känns det mkt bättre, hoppas det fortsätter så.



Har ni gjort som jag sa nu då? Sett baksmällan? : ) ^^


Tjillevippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0