Lööndon bridge!

Shuu!

Idag är jag några hjärnceller fattigare, det blev utgång igår fast jag höll mig på mattan hela kvällen.. Inte frivilligt dock, fick ont i magen så det blev en tidig hemgång för min del.. =/ men det blev en del "ligga" inte så mkt som vi önskade dock, får bli mer nästa gång. Liina fick iaf till det i fel fil och Linda i "sandlådan"

Så kan det gå, hade iaf roligt.. Det var inte roligt att gå upp och jobba idag, sminket och håret såg ut som när jag la mig så det var bara att traska iväg till jobbet vindögd och byxorna ut och in.




Nu blire mys, chips och vin! Men en lugn kväll.. ska ju jobba 06.00 - 10.00 imorgon haha, stackars mig.


Semester - imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0