Lördag 090718

.. Det är Lördag, farsans födelsedag och allt : ) Men det blir inget kalas förän nästa helg, han väntar väl på att vi rika ska få lön och köpa honom något dyrt, han har nämnt en saab95 för många ggr ; )


Det är Lördag som sagt och vi sitter hemma, föör skönt måste jag ta och säga.. Jag som alltför ofta får panik av att inte göra något, njuter för fullt av detta. Dagen har varit hektisk.. jag har träffat Charlotta i ösregn, hon mobbade mig för att jag gick ut i korkort shorts när det regnar och åskar, wtf! Det är ju sommar, då får man vara naken : ) Iaf, idag har vi storstädat hela lägenheten, käkat take away, ätit jordgubbar/vindruvor med smält choklad.. bakat Empanadas ( Chilenska piroger) och svängt om till MJ! : ) Nu äre soffan, vin och film som gäller med min käraste!

Vad gör ni denna Lördag kväll?







Kommentarer
Postat av: Petra

Ser gott ut.

2009-07-19 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0