NÖJD!

: ) yeeey, så himla nöjd! Håret blev perfekt, inte för mkt och inte för lite och helt klart värt pengarna! Jag gjorde en toning åt det bruna hållet med en hel drös av ljusa slingor, folie slingor denna gång. Sist grät jag nästan när jag gjorde med hätta! Ljusa slingor fick det bli, jag blev inte så mycket ljusare men det blev en naturlig färg och hon fräschade upp mitt hår en hel del, jag får ju slinga det stegvis för att bli ljusare eftersom jag har varit så mörk så länge nu. Så kanske blir ett besök nästa månad med! Resultatet blev strålande och ja är nöööjd!

Nu har jag vräkt i mig tacopaj med sallad och njuter av min sista dag på semestern, jag har solat i ett par dagar med.. så nu är jag brun och fräsch, har nytt hår och är redo för att börja jobba. Jag jobbar iof bara fem dagar på raken sen beger jag mig på en veckas semester till ; ) jag har det bra jag.

Visst vill man dra till solen när regnar piskas mot fönstret? : (





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0