Semestern har börjat!

Hej ^^

Nu har min efterlängtade semester börjat och jag sitter här med en cider, min första semesterdag har varit nice, har shoppat, fikat, varit på 7 år kalas och ätit en smarrig och en riktig frän tårta ( Monster jam tårta ) som Camilla hade bakat.. blev riktigt inspirerad och ska ge mig på att försöka baka en gitarr tårta till baby's födelsedag på Onsdag! Wish me luck, hoppas jag har tålamodet bara ; )

Jag hoppas det blir fint väder snart annars får vi dra iväg på en sista minuten tredje semester veckan ^^

Just det, det blev utgång i torsdags och jag fick en sån karatefylla, har nog inte haft så kul på en timma förut, och har inte blivit så full så fort heller för den delen, efter ett tio timmars arbetspass och allt! Det var riktigt kul, men jag hade velat se lite bilder från kvällen, finns det? : )


Poss.


Min!




Camilla & Izabella! Likadana kläder, fiiint! : ) Och kolla Izabella's leggins, så söta.. Och så små!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0