Wassaaap!

Tjoho!

Behöver jag nämna att jag fullständigt älskar ullared, inrednings avdelningen fick mig att gå runt och le, fastän mina fötter blev överkörda av kundvagnar hit och dit, så var jag sjukt nöjd när jag kom hem.

Idag har jag en hemmafru-dag, jag har hunnit med hur mkt som helst.. tvättat ett par maskinen, tagit hand om  monster disk, fixat i min neccessär, bytt neccessär och gjort rent allt smink samt sminkborstar, lagat god mat och lyssnat på MJ!
Och klockan är bara halv 4. Undra vad den här dagen har mer att erbjuda? Min kära sambo är inne på sitt andra glas vin och mumlar ngt med " mhm, ja har ju semester"

Jag kanske ska hänga på hans förslag : ) Och tvinga honom till målning av sovrum medans jag tar en powernap i gästrummet ; )

Poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0