Bad, bad .. It's bad!

Dålig uppdatering här ja! Helgen är äntligen slut, har jobbat 4 dagar stängning och nu är jag ledig idag, sen är det fullt ös igen ^^ .. Men jag har mobil bloggat en del som ni kanske har märkt, tycker det har funkat hur bra som helst nu förtiden med det, bilderna kommer in på en gång : ) perfekt.

Jag känner mig snart som en tårta. Tårta, kakor, kaffe.. det är vad jag levt på senaste veckan känns det som! Det har varit många kalas, alltid trevligt! Men nu är det iaf en vecka tills nästa firande, på lördag firar vi: Casper, Charlotta och Andrea som redan fyllt år, men nu blire partay ^^

Idag är jag som sagt ledig, fullt upp med andra ord!

Har märkt att det blivit lite fler läsare den senaste veckan på statistiken, vilka är ni ? Tell me! : )

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0