Blod är tjockare än vatten!

.. Igår var verkligen en jobbig dag på jobbet, psykiskt och fysiskt! Jag är helt slut i kroppen. Nu äre bara en dag kvar sen är jag ledig i två dagar. Sen kör jag på igen med ny energi.

Jag låg och tänkte en del i natt när jag inte kunde sova, blev lite nostalgisk osv. Jag har verkligen en grym familj, nog världens bästa enligt mig! Jag har två bröder som jag avundas, dom är super ambitiösa och framgångsrika! Båda två med egna företag, två barn var och båda har ett tredje på gång! Bägge har gått igenom ett och annat, men de faller aldrig.. fighters måste jag säga!  Jag har fyra underbara brorsbarn som betyder mer än allt för mig. Jag har två brorsbarn som är på gång, som jag längtar efter som bara den! Jag har en grym pappa som alltid alltid har rätt, han är som en mentor i livet. Han vet allt (!!) Och han har världens bästa fru, snäll som bara den, givmild och alltid glad. Och så har dom ju mig som familje medlem såklart, det gör dom bara bättre än bäst.

Min familj är bäst. Skulle inte byta ut er mot ngt i världen!

Och ibland känner jag mig som en stora syster för er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0