Borra hål!

Aj, men det tyckte inte han!

Jag följde med Nilas till Tandläkaren idag ( Nilas är min brorsson, som gillar rosa om ni inte visste) Han berättade för mig hur glad han var för idag skulle han borra .. Jupp Jupp! Sån är han, positiv unge! När han väl kom dit hoppade han upp i stolen och drog på sig ett par rosa brillor eftersom lampan över honom bländade honom, dessutom tror jag han kände sig en aning coolare så.

Han var grym som fan, dom borrade och lagade hans hål! Han åkte rutschkana ner för stolen och sprang och snodde en leksak! Sen var han så stolt över sina tandtroll som var borta.

Här har ni världens modigaste och grymmaste 5-åring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0