Godmorgon! ^^

Måndag igen! =) De flesta av er var väl uppe före tuppen? Jag gick upp för en kvart sedan, skönt skön ^^. Helgen/Lördagen blev grym, min ända lediga dag på två veckor typ.. Dagen började med en tripp till stan, shoppade lite hårfärg mm. Sedan vart det hem och städa all day och invänta flickorna. Det blev verkligen en lyckad tjejkväll med tacos (!!) drinkar och öl, och en herrans massa spelande av ölspelet =)

Jag dricker inte så ofta numera, kanske.. bara kanske en gång i kvartalet, om ens det! Så detta blev en fylla för mig och verkligen en kväll att minnas. Hade hur trevligt som helst och fick en inflyttningspresent dessutom, på ikea ^^ .. Gissa om jag var strandsatt på ikea igår? Baby yupp yupp.


Det blev tre underbara tavlor till hallen som jag får visa i ett senare inlägg.

Trots bakfyllan igår så hann jag med ganska mkt innan jobbet, ikea besök som sagt! Fira min numera 7 åriga prinsessa/brorsdotter Tindra som fick en sprillans ny röd cykel  =) Ja, jag hann till och med att äta massor med tårta! Lovely.

Nu ska jag äta taco rester till frukost..
 Smell u later =)


Blonda Sevin & Jag

Kommentarer
Postat av: Bror Jr.

"min ända lediga dag..." lol !! Menar du "min enda lediga dag..." eller så menar du "min ändas lediga dag..." ASG

2009-03-09 @ 15:41:07
URL: http://fajdoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0