Idag är det ingen vanlig dag..

FÖR IDAG ÄR DET CASPERS FÖDELSEDAG!!!

Min brorsson Casper fyller sju bast idag, helt otroligt.. han var ju en liten plutt som hängde med  mig mig överallt alldeless nyss.. Han var en liten plutt som kalla flyg plan för lé flý och ballong för babong! Nu är han sju år och brottar ner sin faster hur lätt som helst. Och för sju år sedan, en timma och tio minuter föddes han, det känns ju som igår! Helt sjukt.

Idag är det iaf Caspers dag!
Hurra Hurra Hurra!







Casper som en plutt!




Jag var 16 år och också en plutt när Casper föddes! LOL! Rolig bild.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅH! Där är min fjortislinda. Glömmer aldrig när vi sågs för första gången. då såg du ut sådära och det var fan kärlek vid första ögonkastet.

2009-03-24 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0