Lovely!

Godmorgon folket! Nu sitter jag och väntar på att starka karlar ska komma hit med en tvättmaskin, yeey! Äntligen, den kommer vara välbehövd, redan nu har vi två fulla tvättkorgar som väntar på denna stackars tvättmaskin! =)

Nu har jag tagit lite extra tider! Skulle vara ledig idag, men nope.. Jobbar ^^ samt imorgon och kanske på söndag. 200 timmar är inte illa.. $$$ ! I'm a fighter.

NEJ! Söndag kan jag ju inte alls jobba, dummer.. Kom jag ju på nu! Min favorit Tindra fyller ju år och ett hejdundrans kalas ska det bli.

Och Lördag fina flickor hos mig!

Lovely : )

Kommentarer
Postat av: jessica

Dax att åka och köpa dig en torkställning nu då.

Fasen vad gött med en tvättmaskin. Vet ju hur gott det är =)

2009-03-05 @ 11:09:54
URL: http://jessicajahnke.blogspot.com
Postat av: Tess

hej hej har lagt upp en artikel från aftonbladet om flickan som läkarna gjort tabbe efter tabbe på så hon tyvärr dog av det.. läs om du vill stackars liten...



annars ha en toppen dag



kram

2009-03-05 @ 11:16:22
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0