No stress!

Det gick bra med bilen igår, inte några större fel på bilen.. ett dock men inte så dyrt att laga! Så jag är nöjd. Efter besiktningen träffade jag upp Lotta för lunch och efter det sprang vi på Björn i all ära, som är en gammal kungälvare i grund och botten, det var kul! Pinsamt, men kul!

Och igår fick Casper sin födelsedagspresent, kunde inte hålla mig tills kalas 4 april! Det blev en mobil telefon men en tuff mobil ficka/väska, han blev riktigt glad =)

Idag är läget lite stressigt, ska hinna med massor innan jag börjar jobba.
Storhandla, apoteket, köpa ytterligare en present .. ringa lite viktiga samtal! Ja ni vet, en sån där dag då man måste göra allt ;)

Men först blire frukost och dusch på det!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0