Pantertanterna!

Jag måste sova, jag borde sova.. jag skulle lagt mig för längesedan! Klockan är ställd på 05.30 suck!

Men jag försöker hålla mina gröna öppna, iaf tills 00.01 då jag ska ringa Lottisen och Gratulera henne på hennes dag.. Jag längtar hejdundrans mkt till 4 mars, då blire party för hela femman, vi ska fira både Andrea och Lottisen så det smäller om det!

Anyhow, det är väldigt mkt snack om UrbanCruise bland min bekantskapskrets just nu, och jag måste erkänna.. jag har en viss hat-kärlek för kryssningen..Vi åkte iväg för några år sedan, sist båten gick tror jag det var? Då Fabolous var där var det iaf. Vissa vill åka i år och några känner nog precis som mig, hat-kärlek. Jag mår till och med lite illa när jag tänker på hur det var. Man var full i 48 timmar, dessutom vaken, åksjuk 24 timmar av dessa, borttappad för det mesta, och hängde med främlingar hälften av resan, var det verkligen så kul? Det var en upplevelse, it sure was. Men var det verkligen så kul eller har jag gått och blivit pantertant på heltid? Det kan ju ha o göra med att man har gått och skaffat man också, och att singellivet inte ens är i närheten längre.

Lite härliga minnen har jag från resan, allt var dock inte negativt! Jag åkte ju med dom bästa flickorna. Men skulle inte åka igen. Sorry.



Att det spelades musik i mina öron under hela resan, min musik! Och alla snygga människor, var dock positivt. Från att vi fick biljetterna så var det dj:s överallt. Grymt!

Kommentarer
Postat av: Bror

gammalt inlägg.... kom igen nu!

2009-03-19 @ 14:36:52
URL: http://fajdoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0