Telefonförsäljare!

E
n ganska komisk grej hände mig igår kväll faktiskt..  Hem telefonen ringde och eftersom vi inte har nummerpresantatör så hade jag ingen aning om vem det var, så jag svarade bara som vanligt..  Antog faktiskt att det var en telefonförsäljare eller ngt liknande eftersom dom alltid ska ringa och störa när man kommer hem från jobbet och när man är tröttast, eller varför inte ringa och väcka mig på morgonen? =) Jo sånna är dom! (har jobbat som det själv, så jag vet)

Iaf, jag svarar!
- Hallå? (Jag)
- (Tyst i luren) Hör ngn som pratar i bakrunden..
- Halluuu? (Jag)
- "Alltsåå shieet jag vet inte vad jag ska göra med denna bruden mannen, vad fan ska jag göra..(ngn kille i luren)
Hon tror att hon äger mig och allt sånt du vet, but that's not the case osv.."

Han malde på till sin kollega om denna jävla brud han träffade! ( Som han själv kallade henne) Jag satt tyst i luren i ca fem minuter och tjuvlyssnar på deras fjortis-sthlms-snack. Till slut skriker jag HALLÅ!

- Åh shit! (killen i luren) KLICK!


HAHA! Vilket jävla puckon. Fan vad jag garvade.
Undra om han skämdes?


Kommentarer
Postat av: charlotta

Frågan är nog..VEM FAN VA HAN?? HAHAHA

2009-03-19 @ 20:13:42
URL: http://streetandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0