090520

Hej Hej!

Idag mår jag sådär.. Som ni såg i mitt förra inlägg så är jag lite smått förbannad! Har haft inbrott i min bil som stod parkerad här hemma natten till igår, krossad fönsterruta : ( Så bilen har sovit hos glasmästarn i natt och jag har blivit något pankare, som om det kunde bli värre?.. Men nu har jag varit och hämtat bilen och varit och tvättat den, superduper service var det verkligen hos glasmästarn, och fort gick det att få rutan fixad :) Så det är jag allt lite glad för..

Idag har jag jobbat från 06.30 till 14.00.. fick sluta tidigare idag för att hämta bilen + att det var jätte lugnt på jobbet. Men nu vill jag att ngn kastar hit lite energi, jag har tvätt att ta hand om, disk.. golv ska tvättas och en hylla ska sättas upp. Jag har noll energi och har ont i min mage : (

Ja idag var det inte många glada gubbar, jag får ångest när jag vill göra så mkt.. men jag har ont eller är helt slut i kroppen, kan inte vila heller, det kliar i min kropp..och skulle jag somna?.. ja då skulle jag sova tills imorgon!
Hoppas ni skickar hit lite energi nu, så blir jag glad igen : )

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad trist med bilen.Hoppas du mår bättre idag!

2009-05-20 @ 23:31:53
URL: http://brunettbeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0