Ingen självdesiplin!

Shululu kära läsare!

Idag har jag haft en grym dag på jobbet, allt har gått perfa! Jobbat lite tråkiga tider denna vecka dock.. 09 - 18. Man hinner inte göra mkt efter eller innan jobbet!

Jag började dagen med en kiwi, en risifrutti och fortsatte i min "nyttiga" takt som jag bestämt mig för, vid sådär 4 tiden på min andra rast gick detta åt skogen, klämde i mig chili tops och nuggets : ( Jag är värdelös, jag har verkligen inte självdesiplin.. Jag vill vara en sån som bestämmer sig för en sak, så är det så, om du så viftar med en chips påse framför mig så ska jag kunna säga nej, men det går inte. Jag är fullkomligt kass.

Imorgon är en ny dag och vi försöker igen : )

Jag är en väldigt envis person annars, varför kan jag inte vara det nu?
Socker beroende kanske.. suck..
 : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0