Jag rockar!

Vi rockar!


 










Idag har det varit en sjuhelvetes skön dag.. Jag var ledig som sagt och har knappt varit utanför dörren. Jag är en person som har väldigt svårt för att sitta still och bara kolla på en film, en hockeymatch eller till att bara slappa en hel dag, det går inte! Adhd. Men idag var en hel soft dag, fick städat en del, tvättat massvis med kläder.. Fått finbesök av pappa och ewa, planterat nya blommor, lagat mat, lagat plättar, suttit ute och ätit plättar, spa alá Linda ( läs ansiktsmask), lagat mat igen, och nu placerat arslet i soffan.

Kanske ta en öl, det är inte ett dugg likt mig, hm.. Det gör vi!



 


Kommentarer
Postat av: Jimena

i like your jeans.

jag har alltid sagt, när jag blir smal ska jag fan gå runt me jeans som har hål vid rumpan, haha.



o d kanske man får göra snart, ska fan träna som en tok!så du kan fortsätta gotta dig i soffan din smalis!!

2009-05-05 @ 07:41:59
URL: http://jimenas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nemen halloj! Kul att du hittade mig... allt väl? Gött att vara ledig.



Kramis

2009-05-05 @ 14:36:24
URL: http://rosatrollet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0