Small chock!

Idag vart man ledig igen, det kom som en chock! Jag vart ju ledig Lördag och Söndag, så dubbel kollade jag schemat, och där ser man, en ledig måndag! = ) Men det är inte mer än rätt med tanke på att jag jobbade både valborg och första maj, då många av er var lediga! Så idag när ni gick upp före tuppen låg jag fortfarande och sov, muhaha!

Helgen har varit full av aktiviteter, viktiga sådana, vardagsrummet är klart.. blev riktigt riktigt snyggt, bara lite apparater som ska kopplas in, men det fixar min fästisman tror jag ^^

Igår fick jag se min brorsdotter igen, hon var lika söt som alltid och man blir lika stolt varje gång man tittar på henne, fick dessutom en dos av hennes stora systrar, underbare och snällare barn finns inte! Konstigt det låter, Lova är storasyster, hon känns ju fortfarande så liten : ) Men nope, hon är den stora syrran nu.

Jaha, vad ska man hitta på nu? Ta tag i detta bombnedslag som skedde under helgen?

Vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0