Glada miner!

: ) Godmiddag!

Vad tycker ni om det nya modet? Cameltoe-skorna?

Jag har haft två hel mysiga dagar nu, i förrgår blev vi med bjudna på bio, vip salongen dessutom "Flickan som lekte med elden" Vilket passade perfekt eftersom vi hade sett den första filmen någon dag innan bara. Grymt bra filmer bägge två, nu väntar jag bara på 3:an.  Luftslottet som sprängdes.

Igår blev det en fika hos Ewa och pappa , sen en hel mysig middag med V och vi tuppade av i varandras armar efter maten! På kvällen åkte jag och Ewa och hälsade på lilla Matilda, underbara fina söta Matilda och hennes mamma! Hur trevligt som helst, vi borde våldgästa er lite oftare tycker jag! Och kvällen slutade med en snabb visit på krogen, där mina arbetskamrater satt och hinkade öl! ; ) Bästa sällskapet.

Idag har jag planerat en tripp till sjukhus för o hälsa på en vän! Ska försöka samla ihop lite gamla skvallerblaskor och lite annat som man vill ha när man ligger där och har det tråkigt. : ( Sen ska jag iväg och jobba kvällen, evigheter sedan jag jobbade kvällen känns det som. Kanske blir en sväng till gymmet innan jobbet med, hurtbulle ; )

Hoppas ni får en grym Torsdag. Helgen är nära ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0