Love like this!

Heeej sköna böna!

Jag och min fantastiska karl firar  två år idag, inte exakt på datumet dock eftersom vi faktiskt inte frågade chans på varandra! Tur var väl det. Så det är väl mest ett påhittat datum för att få visa sin kärlek lite xtra mycket, ge den lilla xtra uppskattningen och allt som annars tar för givet. Vi får tyvärr inte fira den ihop eftersom vi jobbar om varandra denna vecka.. Men vad gör det, vi bor ju under samma tak.. Vi lär ju träffas ngn gång ; )

Det står en stor bukett med helt fabolousa blommor på bordet med ett litet paket i, gissa om han kommer bli överaskad ikväll när han kommer hem? : )

Kliché, men kan ärligt från djupet av mitt hjärta säga att han är den finaste, underbaraste, snällaste, generösaste, hjärta-av-guld människa som jag har träffat. Och han är bara min? Ja, han är faktiskt min. Helt otroligt vilken tur jag haft.

Och det bästa av allt, vi har grymt kul ihop.. vi kompleterar varandra bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0