Nya Inluensan

Hello my little friend : )

Kom nyss hem och tröttheten slog mig i huvudet påvägen hem i bilen. Gääääsp! Idag har jag passat två underbara barn för deras milf till morsa skulle till läkarn, så snäll är jag.. Hade det hur mysigt som helst med barnen, vi busade massor. Lill-tjejen som innan varit livrädd för mig, kröp idag upp i knät på mig.. Då smälte mitt hjärta! She likes me ^^ . Gräddet på moset var ju att få umgås med deras hot mami o bara sitta o tjöta, känns bra att kunna prata med någon så öppet och som inte alls tycker det är jobbigt med äckliga detaljer : ) Vi kan nog prata om allt skulle jag tro.

Jo just det, jag vaccinerade mig igår eftermiddag för the swiiinflu , det gick hur bra som helst.. Kände knappt någonting i armen igår, men i natt var det verkligen jobbigt att sova.. Stötte emot axeln/armen hela tiden. Så det blev bara några få timmars sömn för min del tyvärr, V snarkade som aldrig förr : ) Lyckos.

Idag är det Fredagsmys som gäller, jag ska bara ta en snabb powernap så jag blir som folk.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0