Planing 2 plan.




Idag har det blivit konstaterat, jag har noll-koll! Men samtidigt är jag ett kontroll-freak, hur går det ihop? Jag måste försöka hålla koll på mina måsten, måste skaffa mig en kalender och använda den. Jag går och samlar på allt i huvudet, alla datum.. alla tider, what so ever. Det går inte längre, inte konstigt att jag blir kockobello. Har ju en almenacka hängandes i köket, men ofta jag kikar på den? Eller jo, efter jag har missat Tandläkar tid osv ; ) För ett par timmar sedan visste jag liksom inte vilken tid jag skulle börja jobba imorgon, ja ni märker.. Planering behövs. Planera mera.



Denna vecka!

Måndag
: Ringa vårdcentral, samt sahlgrenska och privatläkare. Jobba [   ]
Tisdag
: Ringa banken, tvätta, jobba [  ]
Onsdag:
Fira V's brors födelsedag, jobba [  ]
Torsdag
: Jul på Tjolöholms slott. Ledig [  ]
Fredag:
Ledig, umgås med mina fina vänner. [  ]

Ullared, Julbord, Personalfest och åre-resa.
Ska också planeras in.


Kommentarer
Postat av: Liina

Ja, Ullaredsresan är icke att förglömma! Fick du mitt mess igår? Vi spikar den 28:e nu, så skriv in det i din almanacka bums!

2009-11-17 @ 12:44:28
Postat av: anna hedlund♥

haha låter som mig! skitdålig på att komma ihåg det jag planerar men är kontrollfreak som fan, jag köpte en snygg kalender för ett tag sen och nu går det som på räls (;

2009-11-17 @ 17:44:25
URL: http://younameit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0