Snygga lökar!

Hellüü!

Idag är en "sådär" dag, jag e lite sliten efter dagens hårda arbete! Och snart bär det av till mitt andra hem igen : ) Tur att jag har världens bästa arbetskamrater, annars hade man ju inte pallat mer än en dag!

Hur som helst, nu är Ullared trippen spikad! Jag har faktiskt skrivit upp det i min almenacka : ) jadu. Jag har bjudit med svärmor på en oförglömlig roadtrip och vi ska låtsas som att vi åker genom Sverige, massa stopp och massor med kaffe på termos, det är väl vad en roadtrip innebär?

Den helgen kommer bli aktiv och jag kommer säkert ramla ihop en eller två ggr. Jag och Vlatko firar två år och det ska ju firas såklart, med en mysig middag eller kanske till och med en överaskning? : ) Jobb, Ullaredtrip, jobb, Middag, Middag igen och Personalfest och fullt ös.

Imorgon ska jag kila iväg till vårdcentralen för en titt på lite utslag, och på onsdag blir det nöff-nöff sprutan!

Så är det, hur ser er vecka ut? Snart Fredag eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Liina

Grymt att det är spikat nu och även inskrivet i almanackan! Men massa stopp för kaffe har vi inte tid med. Inte på väg dit iaf, väl inne på Gekås är det fritt fram för hur mkt pauser ni än behagar ta. Själv har jag redan nu en kilometerlång inköpslista som ska bockas av där bland hyllorna.

2009-11-19 @ 20:53:15
Postat av: Liina

Ska bli trevligt att träffa svärmor med. Hoppas hon står ut med oss bara.

2009-11-19 @ 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0