Summa av kardemumma!

Idag har jag ännu mer grus i ögat! Min kropp vägrar vakna , kaffekokaren står och puttrar i köket, jag hoppas på mirakel! ^^ Men jag är nöjd och går runt med ett leende på läpparna iaf, denna helg har varit fantastisk. Förresten det kan vara socker-kicken som lagt sig kanske? Vi har haft torsdags-fredags-lördags-söndags-mys, hela dagarna, icke bra det dära! I Torsdags firade vi ju att vi båda hade tre dagars helg, grymt! Charlotta och Minna var här, vi hade supermÿs! Liina dök ju upp i Fredags med en flaska glögg, också mÿs. Sen på Lördagen åt vi Tacos rester från fredagen och bakade Hallon-smulpaj och bjöd på Wienerbröd, pepparkakor och massa annat, Vlatko's barndomskompis och hans flicka kom hit och fika och vi njöt av de trevliga sällskapet i många timmar. Efter det blev det Heroes och en och en annan chips påse. Ja ni fattar! Socker för hela femman. Men inte slut där inte. På Söndagen hann vi med att besöka nästan hela släkten ju : ) först sen frukost , kaffe på det och tyvärr inget sällskap ! Men fick höra att mina tre underbara brorsdöttrar skulle dyka upp hos pappa på tårta, vi bjöd snabbt in oss själva, där bjöds det ju på tårta.. men jag stod emot : ) Men en och en annan bulle dök faktiskt ner. Fick mysa, klämma, pussa och skratta med Matilda! Highpount off the dag som vi säger in sweden. Vi kilade vidare till Vlatko´s päron, de bästa! Hade mÿs på hög nivå och sedan rundade vi av dagens alla besök hos Jacki och Camilla ( Vlatko's bror m.familj ) Nu var kaffenivån hög i kroppen och man började bli lite skakis ! Alltid lika kul att hälsa på hos dem, deras barn är ett gäng med charmtroll : ) Vi borde kidnappa dem allihopa någon dag. Ja och kvällen slutade såklart hos oss i soffan, med.. gissa vad? En påsechips och en nykorkad vinflaska såklart ^^


Ha en toppen måndag, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Liina

Fasen vilken mysig helg! Så vill jag med ha det. När jag har tagit körkort (om tusen år typ) Ska jag också stuva in ungarna (barnbarnsbarnbarnsbarnen...?i bilen och ge mig ut och våldgästa lite folk.

2009-11-17 @ 12:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0