Veckan som varit!

Veckan som varit! Jag hann nästan med alla måsten, plus några till : )
Jag är ganska nöjd med mig själv faktiskt med tanke på att jag inte har någon självdisicplin alls.


Måndag : Ringa vårdcentral [X] samt sahlgrenska och privatläkare. Jobba [X]
Tisdag
: Ringa banken [x], tvätta [X], jobba [ X ]
Onsdag:
Fira V's brors födelsedag, jobba [X]
Torsdag
: Kalas hos Jacki. Vaccinerad. Ledig [X]
Fredag:
Ledig, umgås med mina fina vänner. [X]


Planer för ny vecka :

Måndag:
 Jobba sedan Träna, Kolla tvätt-tid.
Tisdag: Ledig, vårdcentralen, börja julpyssla lite, bakdag : )
Onsdag: Jobba, ringa Sahlgrenska + privatläkare.
Torsdag: Träna, jobba.
Fredag: Jobba, möte på banken, middag i stan + bio.
Lördag: Ullared med Linda, Liina och svärmor.
Söndag: Personalfest på Trädgårn' : )

Ja, jag har en hektisk vecka framför mig!

Ni hjälper mig väl att komma ihåg allt detta nu? Guldfisk minne som jag har.


POSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0