Jag vill !


Sikken dag gott folk! Det sunkiga vädret har inte påverkat mitt humör ett dugg, har haft en helt underbar dag.. Jag har fått ta hand om min sjukling till sambo som jag knappt träffat på tre-fyra dagar så det har bara varit mysigt att haft honom hemma, jag har varit ledig ifrån jobbet idag och nämnde i ett tidigare inlägg att jag bara skulle slappa, vad tror ni om det? Ain't gonna happend, never. Har storstädat båda våningarna, haft de bästa svärisarna på besök, alltså varit aktiverad hela dagen med städ och lite rensning medans jag samtidigt hållt min man sysselsatt med tv, godis och thé. Bortskämd? ; ) Nu ligger han nerbäddad i den andra soffan och glor på heroes och jag har den andra soffan för mig själv.. Ingen smittorisk här inte ; )

Idag vill jag så otroligt mycket, jag säger ofta att jag önskar att dygnet hade minst fem timmar till, tänkt vad mycket mer man hade hunnit med? Jag menar när man är ledig måste man ju passa på göra allt man inte hunnit när man jobbat långa pass, så inget tid för vila då inte. Jag vill åka till lidköping igen och hälsa på, jag vill shoppa.. jag vill träffa bästa Lotta och Minna, jag vill hälsa på dello med familj, jag vill bjuda hit min största bästa bror m. familj på söndags-middag, jag vill prata bebis språk med Matilda och kramas massor, jag vill spara pengar till åre, vill hitta en mini-buss vi kan åka till, jag vill åka med pappa till skövde imorgon, jag vill köpa vita ljung till uteplatsen, jag vill att Leah ska vakna och komma och väcka mig imorse, jag vill laga massor med mat, massor med efterrätter, jag vill hälsa på Jacki och Camilla och deras fina fina barn, jag vill hälsa på Vlatko's mamma och pappa, jag vill köpa en symaskin och låta fantasin flöda. Ja ni fattar.. jag är sysselsatt : ) Det är det som är så tråkigt med mitt jobb är ibland kan jag vara ledig mitt i veckan då ingen annan är ledig medans jag jobbar varannan helg så de flesta är lediga, u get the point I'm sure. Jag vill jag vill.. Hoppas det känns bättre imorgon - minus ett glas vin i kroppen.


Men jag vill inte baka muffins mer, bara så ni vet.

Jag vill inte sova, vill inte att dagen ska ta slut : )





Kommentarer
Postat av: Bror

Söndagsmiddag låter gott :)

2009-10-24 @ 11:54:58
Postat av: minna

minna vill träffa linda och lotta med! lös det bara.

2009-10-25 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0