Monday morning!

Hej!
Äntligen måndag som jag brukar säga, jag gillar måndagar : ) Jag har ny energi och mycket planerat. Idag vaknade jag av att jag hade gråtit och var helt blöt i ansiktet.. har drömt en mardröm som jag knappt kommer ihåg något utav skumt =/ man kan blir ju helt kocko i skallen av att inte komma ihåg varför man är ledsen.

Jag har haft en fenomenal helg med min man. I Fredags när vi vaknade så snöade det litegrann så jag åkte in till min käre bror och bytte till vinterdäck, efter det begav vi oss till Charlotta för en snabb visit, Tack Charlotta! Sen begav vi oss till Lidköping till Vlatko's kusin m.familj, de har tre väluppfostrade jättefina barn , Jag hade med mig en påse med kläder till den äldsta tjejen, vilket jag hoppas passar : ) Hon blev jätteglad. Vi övernattade där och satt uppe till tidig morgon, drack och pratade : ) Sen har helgen bara flytit på i detta mys-tema.. En perfekt helg helt enkelt.

Hur har er helg varit?






Från Alingsås ljusshow..


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0