Torsdag!




Tja!

Jag hoppas allt är bra med er! Med mig är det toppen förutom att jag fryser så fruktansvärt .(kan bero på tröttheten) Ligger i soffan med ett duntäcke och ett paket med condis. Ska blunda en stund sen ska huvudet dyka ner i boken igen, för ännu mer plugg. Jag gör tyvärr ingenting annat just nu, jag sover ca 4 - 5 timmar per natt.. Jobbar 9-11 timmar, kommer hem och pluggar och ja, så går det runt. Jag har lite ångest inför sthlms resan, presentationsångest..Men samtidigt så har jag börjat längta litegranna, ska bli skönt att komma iväg.. samla tankarna och lite få ny information, kanske till och med bli inspirerad till att jobba när jag kommer hem. Ja vi får väl se hur det blir med den saken, men nu är det planering som gäller.

Kanske hinner träffa en och annan vän i stora staden med? : ) hoppas. Jimena? Fika?



Kommentarer
Postat av: Jimena

aa :D hur länge bliru här i sthlm då, skulle lätt kunna gå att styra upp ngt :D

2009-10-01 @ 16:17:48
URL: http://jimenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0