Tummen upp!

Tummen upp för mig, jag mår mycket bättre idag.. Det har varit som värst på kvällarna och mornarna.. Men idag kändes det mycket bättre när jag vaknade, men ingen idé att jag traskar iväg till jobbet, det verkar ju smitta som bara den.. och det hade ju varit onödigt att gå tillbaka till jobbet halvbra och sen kanske bli sjuk igen, det skulle bli dyrt, med karensdag och allt. Nope det blir inget med detta : ) Men jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu så jag hoppas det är samma speedo-influensa som V hade, den verkar snurra runt här.. riktigt dålig i två tre dagar sen perfa igen! : )

Nu té med massa honung och citron.


Vad tror ni? Blir detta en bra eller dålig dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0