Tuttar överallt? Rosa är de med.

Idag har jag varit negativa åke, jag sov kasst inatt och trodde verkligen dagen på jobbet skulle sluta i katastrof, har kännt mig ganska dålig. Men icke sa nicke, haft en fenomenal dag på jobbet och tiden bara rusade iväg (som vanligt) Det var en allt-går-bra-idag dag. Men det behövde jag, med tanke på min inställning till att jobba idag. Mår mycket bättre nu! Ska dra i mig lite vitaminer och lite té nu så blir det nog ännu bättre imorgon.

Nu har vi lilla Leah här som redan ligger och snarkar, hon ska sova här i natt för imorgon ska hennes mamsi och bröderna bus på bio och spela bowling : ) Det e dom värda, att få ha sin mamma för sig själva en stund. Imorgon är jag ledig och jag och Leah har pratat ihop oss lite om Ikea, ev. ute fika och sällskap av två andra fina tjejer ( eller fyra med Linda och Liina såklart ) Ja vi får hoppas att Leah håller sig på sin goda kända humör så blire nog en toppen dag  ( hoppas på fint väder med )


ne, måndags mys!

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0