GI


I fyra dagar har vi försökt på oss GI- dieten, det går väl bättre än vad jag trodde. Man får ju äta väldigt mycket god mat och väldigt fet mat, i like ^^ Jag är förvånad över hur duktig jag har varit måste jag säga, för jag har absolut ingen självdisciplin . Jag har små fuskat, men inte alls som jag trodde! Det har gått bra .. : )

Inga kolhydrater, inget socker och inget vete
 
Lite tips vad man kan/får äta. Detta har vi ätit.

Till frukost : Mörkt knäckebröd, ost, smör, sockerfri youghurt, aprikoskräm, naturell keso, müsli, stekt bacon med korv och äggröra (purjolök, paprika/chili creamfraiche, massa svartpeppar) , Stekt svamp.

Mellanmål: Massa frukt, knäckebröd, cashwenötter. 70 % choklad.

Middag: Sallad m. feta ost/oliver/soltorkade tomater, grillade championer, bulgur, stekt köttfärs, köttfärsfylld paprika. Vitlöksdipp, olika såser som café de paris, ryggbiff, fläskfilé.

Kvällsmål: Stekt bacon med äggröra, kokt ägg, knäckebröd, filmjölk.











0-7f4061a116b9d20a8d5f72d5d7ec8a21.png




Dagens fusk-Två pepparkakor, en kanelbulle och en nougatkaka : (


Kommentarer
Postat av: marlene

Hej!

ser gott ut med GI-maten.. kanske värt ett försök? måste man va duktig i köket för att kunna laga GI-mat?

2009-09-15 @ 23:12:30
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0