Godkväll!

Hörde jag att det inte blir någon idol ikväll?  Ingen är gladare än jag, då kanske man kan umgås eller prata med någon mellan 20.00- 21.00 : )

Det har blivit en del mobilbloggande de senaste dagarna, jag har nämligen köpt en ny mobil, äntligen säger ni va? Jag gick ju ifrån att ha en tejpad telefon till att låna pappas gamla cellphone.. men nu fick jag äntligen tummen ur till att köpa en ny, med abonnemang till och med. Javisst!

Jag mår mycket bättre, ömheten är helt borta och jag det var verkligen skönt att vara hemma ifrån jobbet i en vecka, imorgon ska jag jobba igen och jag hoppas på att vara som en ny människa när jag vaknar ,och ge allt. Det blir inget besök hos privatläkaren imorgon tyvärr, hade dubbelbokat lite =/ Trodde att det var idag, men icke.. 15:e var det ju.. Så får boka om.

Ja nu är det bara att hålla alla tummar och tår att det var sista ggn någonsin jag var med om detta helvete, annars plockar jag ut allting : (

Vad har ni för er denna måndags kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0