In thoose jeans..

Jag har alltför få jeans som passar, min viktuppgång har inte varit den bästa för min garderob! Som tur är har det varit sommar och man har mest trallat runt i short, klänningar, leggins, tunikor och ja ni vet : ) Jag älskar verkligen kläder på sommarn, på hösten/vintern tycker jag inte kläder är alls lika intressanta. Det är mest dyrt och obekvämt.

Men jeaans, is my passion! Det finns ju inget snyggare på en kvinnokropp.. Ja oavsett form. Det ger former om man inte har, de drar in fett som inte borde synas.. (ja om man inte köper jeans med resår från klädkällarn då och drar upp de till armhålorna, då kan de synas mer än vad det gjorde innan) Men ett par snygga jeans på en tjej, det är ju nästan så att man blir lesbisk.

Och en fördel till med jeans tjejer, vi kan ju hitta riktigt snygga jeans till ett bra pris, medans männen får betala skjortan ; )

Här kommer ett par favoriter.

VILA Cleave Patch Jeans

Rock & Republic Evelyn

Replay Replay Stretchjeans

D.Brand Fleur


D.Brand Cali

Där fick ni ett par fina rumpor ; ) De sista skulle jag nog helst vilja klicka hem.

Ni hittar dessa hos Bubbelroom





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0