Tisdag!

Godmiddag folket!

Jag hoppas allt är bra med er, med mig är det toppen förutom att jag har träningsvärk i armarna efter golfen igår, och jag som påstått att golf inte är en sport, tji fick jag.. Klart det är en sport och en väldigt rolig sport med.


Jag har varit en väldigt upptagen quinna de senaste dagarna, det har varit fullt upp med, shopping, dop, baka muffins, jobba, fika, njuta av mina bästa vänners sällskap och ja, jobbat. Hektiskt hektiskt, och värre blir det.. Så vi får väl se vad det blir av denna blogg egentligen. Antingen får ni veta allt jag gör eller så kommer jag inte hinna berätta ett smack, vi får se! På söndag åker jag till sthlm på kurs och det är del planering och plugg inför det med. Så idag på min lediga dag ska jag åka till jobbet och plugga. Ska ta en sväng till duschen, sätta på mig ett ansikte sen är jag fit for fight för den här Tisdagen!

Vad gör ni idag? Berätta gärna. : )

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0