16/2-2010

Morrn Morrn!

Hade ni en mysig alla hjärtans dag? Det hade jag, vi åt grekisk mat ute på stan och kollade på avatar i 3D. Bästa filmen jag någonsin sett, en helt otrolig film som är grymt bra gjord. Jag satt nog som en fågelholk en tredjedel utav filmen och var i chock. Vackrare har jag inte sett. Det kändes som man drömde den finaste coolaste drömmen ever, så overklig var den.. Men ändå verklig, jaja.. jag babblar, se den (!!!)

Nu är vi snart hemma igen, inte alls långt kvar nu.. De gör ett underbart jobb där hemma och nu handlar det bara om dagar, timmar, nätter, sekunder så har vi vårat hem igen : ) Lyckos oss.

Nu en balja kaffe, sen en powernap innan jobb!

Later.

Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt o komma hem igen!!

2010-02-16 @ 12:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0