Alá Å R E

Åre var grymt, det var sjukt härligt att komma bort. Backarna var ngt utav de brantaste jag har sett, röda backar var som svarta och blåa var som offpist. Himlen för en riktig skidåkare dvs. Men för en amatör som mig med 15 skidåkar år i nacken så var det barnbacken som gällde. Men EN gång kom jag upp för toppen, sista dagen.. Det åket slutade med vattenfyllda skidglasögon och efter halva backen så tog jag kabin banan ner, jösses vilken fegis man blivit på äldre dar.

Här kommer ett bildregn från Åre


Stugan vi bodde i .


Uppe på toppen, +1 grad där uppe medans det var -20 nere på marken.



Sovrum


I'm on the top of the world.


Korglift vs kabinbana med solnedgången i bakrunden.


Backarnas backar.


Jag kommer lätt att göra ett till besök i Åre, inom kort. Och den gången blir det sovvagn på tåget.. tur och RETUR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0