Att blogga eller inte blogga..

Hallå där !

Det är ju nästan så det är värt att lägga ner bloggen, så kass som jag är på att updatera och underhålla er. Jag trivs ganska bra med min tillvaro i livet just nu, det känns som att " Det går bra nu " (under omständigheterna ) Vårat hem är inte långt ifrån klart och vi var och valde tapeter till hela under våningen i förra veckan, de gav oss den underbara nyheten att vi snart får flytta hem igen och att våra saker kommer tillbaka . Helt fucking amazing säger jag bara. Min fina bästa bror gav mig dessutom en rejäl suprise förra veckan då hann istället för att ha en 35-års fest gick och gifte sig ..bara sådär, med en alldeless grym kvinna dessutom. Men grym som jag är så förutspådde jag det i god tid och höll en god mask när min bror kidnappade mig på Lördagen och la beslag på min mobil.

I blomsteraffären när floristen kom fram med en brudbukett till min bror kunde jag skrika " Jag visste det, jag visste det, jag visste det" Utan att pajja hela överaskningen : ) Jag fick till ära att vara vittne till hela cermonin och det är ett ögonblick jag sent kommer att glömma, sen blev det partaj.. god mat och en massa trevligt folk.

Du har lyckats bra du brush.
All lycka i världen till er.






Kommentarer
Postat av: Jimena

Vad skönt att höra att allt går bra nu för er :)

2010-02-03 @ 16:06:18
URL: http://finurligastunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0