Imorgon smäller det.

Ikväll har jag blandade känslor, jag har druckit en grogg och är lite blödig. Vi har bott hos min bror med familj i två månader nu, och ikväll har jag och deras små killar, Casper och Nilas bestämt allt här runt omkring, vi satte igång mysfaktorn och drog fram lite chips och saft, fastän det inte är Lördag .. Men det var ju våran kväll så föräldrarna hade ingenting att säga till om. Föräldrarna har gått och lagt sig och vi firar med " det regnar köttbullar" Jag firar andra saker med grogg. Vilket resten utav herrskapet också borde göra, men de gamla i familjen hoppade i bingen. Jag kommer sakna att vakna utav Leah's bebis prat mitt i natten, att vakna av hennes skrik från undervåningen, kommer sakna att gå och bära på henne, dansa med henne.. pussas och lära henne en massa bus ( vilket jag är grym på  ) Kommer sakna två små killar som brukar smyga in nakna i vårat sovrum på mornarna och säga godmorgon, kommer sakna vovven som brukar lägga sig sked med oss och väcka oss med en puss på munnen. Kommer sakna dessa små söta röster man hör här hela tiden. Jag vet att vi inte är långt borta men, vi har haft det fint här  : )


Jag har saknat mitt egna hem, mitt egna kök, min egna säng.. ja allt! Och imorgon är den stora dagen igen, vi flyttar hem (!!!) Kan ni fatta? Vi får ett hem (!!!)


Håll i det ni har, man ser saker som en självklarhet som man inte alls vet när det kan försvinna. Det kan vara borta på en kväll, en natt eller några timmar. Det går fort.


Kommer jag kunna sova inatt tror ni?


Kram på er, och alla som stöttat och hjälpt oss igenom detta.



Vackra flickor! JAG ÄR STOLT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0