Ljuva Onsdag.

Denna ljuva onsdag har jag varit ledig, jag har fixat och trixat en del.. hann med en sväng till biltema, fick inhandlat en kaffetermos mugg till bilen, en läskhållare och lite annat . Har slappat för fulla muggar i några timmar för att sedan dra en fika med fina Camilla. Medans vi satt och fika och tryckte i oss godsaker så tränade hurtbullarna på andra sidan gatan, man såg hur de kämpade och där satt vi och var onyttiga.. haha! Men trevligt hade vi iaf, som vanligt.



Jag är nöjd med min dag som har varit, nu ska jag kludda i min nya kalender sen  kanske sno tvn och kolla på efterlyst där de handlar om våran Nancy Tavsan ikväll. Hoppas det kommer in tips idag som kan leda till mördaren och han får sitt straff, han går lös den jävlen. Kan knappt tro det är sant.

happy coffee
Photo <-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0