TGIF

Godmorgon Fredag!

Denna Fredag längtar jag till varje månad, det är en helg i månaden då jag är långledig..Alltså Fredag-Lördag och Söndag, helt otroligt : ) Jag ska strax klä på mig och dra och sola en sväng, behöver få en liten bränna känner jag, är blekare än lakan i klorin ffs. Sen ska jag iväg på en fika hos fina Camilla : )

Nu hörde jag en liten tjej som gjorde ifrån sig lite ljud i rummet bredvid, och Leah hade vaknat och stod nästan upp själv i sängen, stooora galna tjej! Nu ligger hon här och myser bredvid mig istället.

På Söndag är det alla <3 ans dag, vad tycker ni om det? Överskattat? Det tycker jag, men jag ska självklart passa på att mysa lite extra med min älskling, vi har bokat biljetter till Avatar, äntligen.. En middag på stan och bara släppa allt annat runt omkring. Vad ska ni göra?



Mina nya fina pjux jag fick av min sambo häromdagen, Tack Tack Tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0