It's enough.

. Nu är det slut på ekot här i bloggen. Så är det.

Jag vet att det är många som undrar vad som har hänt och det är ju en del de sista veckorna nu.. Jag drar redan berättelsen och lägesrapporten i mitt liv fem ggr om dagen för vänner och anhöriga så för mig känns det lite trist. Sorgen biter mig redan i arslet som det är om man säger så.

Kortfattat, två dagar innan julafton brann det i vår lägenhet då vi inte var hemma tyvärr. Vi är inte hemlösa, vi bor hos min bror med familj som tur är ( Tack ) men det har varit påfrestande hela historien och det kommer ta tid tills vi är tillbaka i lägenheten, vi pratar månader. Men värre kunde det ha gått och vi kunde likagärna varit rökskadade eller värre. Och värre vill jag inte ens tänka på.

Vi har levt i en ica påse de senaste veckorna men imorgon är den stora dagen, vi får tillbaka våra kläder. Fatta vilken känsla.. Vi ljublar av lycka. Vi har levt som robinsson ju!

Man lär sig att uppskatta det minsta!

Ta vara på varandra <3



Kommentarer
Postat av: Jimena

Men gud linda! Man tänker ju hur du och din sambo byggt upp erat hem och lagt ner så mkt tid o kärlek o så händer det här! Livet kan spela en onda spratt ibland men d e ju som du säger, tur att ni inte var där när d hände! gud vet vad som hade hänt då :(



Ni är iaf i trygga händer hos din bror och hoppas allting löser sig för er och att ni snart får bygga upp erat hem igen! Usch Linda, fy fan att det hände er :( Tänker på er massor!!

2010-01-07 @ 16:26:55
URL: http://finurligastunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0