L O V E .

Hej!

Jag har haft en fenomenal dag, först ut var en rejäl framdukad frukost som jag avnjöt med familjen -numera post-it lappar-i-alla-dess-färger-överallt-familjen. Sen åkte ansiktet på och jag körde rally in till stora stan.. Hade en tid på Sahlgrenska för blodprov, jag hann knappt trycka på nummerlaps-kö-knappen förän jag låg nerbäddad med en äggklocka brevid mig. Det var nämligen ett stress prov, och jag var tvungen att vila i minst en halvtimma innan.  Hörde ni förresten, stress prov? På mig? Allvarligt, jag är ju lugn som en kastrull. Jämt.

Jag slumrade till en stund och var på samma avdelning som jag var på när jag låg inne, fönstrerna åt samma håll med samma utsikt.. trist. När undersköterskan kom in var jag ju nästan bergsäker på att hon skulle sticka mig i ngt finger? Hon sa " Vad tror du blir bäst, höger eller vänster?" Jag höll upp mina två pekfingrar och tänkte för mig själv.. " Det spelar väl ingen roll.." Men polletten ramlade ner ganska fort och det var bara att kavla upp högerarmen. Men det var smärtfritt, she knew the drill.. Hon hade satt en nål förut.

Blev en sväng hem, slänga ihop en emergency bag till hotten totten potten Lotten, våran allas Charlotta. Svira ner till stan igen och hos henne blev det mat, fik och massa mys. Helt underbart, och nästa dejt är redan planerad.


Bra jobbat åke, tummen upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0