2 Juni - 2010

Hallå där!

Efter en kass start på dagen så blev den lyckad ändå! I förrmiddags så kröp den klantiga Linda fram och smällde igen ett fönster sådär som hon brukar, fast denna gången med långfingret emellan. Det var inte långt ifrån att jag svimmade av smärtan och jag vågade inte kolla efter ifall fingret satt kvar på min kropp. Det satt kvar (läs tyvärr) För de dunkade, och gjorde hur ont som helst i ett par timmar ,jag var helt handikappad i högerhanden.

Efter jobbet blev det bad igen : ) Men idag kändes  det mycket kallare.. BRR! Sen grillmat och en massa bus med födelsedagsbarnet!











Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhhh du/ ni är så himla fina... love you babe!! pusss... idag blir det soool för hela slanten :D

2010-06-03 @ 10:18:21
Postat av: emelie

Du måste ta lite kort på mig med snart, så jag också får sånna fina kort som jag kan hänga upp i hela lägenheten, kanske på brölloppet :).. love you

2010-06-03 @ 16:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0