Drop it like it's hot ..

GAAH! Är inte långt ifrån att tappa det helt, min hals har varit helt förstörd de senaste dagarna och natten till igår hostade jag exakt var femte sekund och det kändes som jag skulle väcka hela grannskapet. Jag satte mig upp och sov, och tillsluuut somnade jag.

Jag har jobbat på och försökt låtsas som ingenting ( medans jag egentligen varit som en zombie alá mumien at work ) men idag bestämde jag mig för att vara hemma, well done säger jag och ger mig själv en klapp på axeln, för idag är nog den dag som jag har kännt mig som mest i livet denna vecka. Kanske påväg att bli bra : ) Och ja, snälla hosta, det skulle passa väldigt bra om du ville vara borta när jag åker till sthlm, kanske till och med imorgon.. Så jag får chansen o träna lite ? Behövs.... Om man säger så : )



Det var det från mig, hur mår ni ? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0