Nostalgi tripp !

Igår kväll hade jag nostalgi tripp till sådär fem år tillbaka i mitt liv +- några år. Jag fick ihop min gamla dator som jag hade när jag bodde i min första lägenhet som artonåring, vilka bilder och vilka minnen ! Det var tider det, det var en tid innan man blev en sleten kärring som jobbat på ett och samma jobb alltför länge. Shiit jag trodde verkligen att jag hade problem hy då, men no no jag var fin fin och nu är det en sleten fejja jag möter i spegeln varje morgon : ) Bukhänget, hur kom det dit? : ) Ja, åldernojja?


Underbara bilder med fina minnen, kanske bjössar på några här ngn dag : ) Före och efter liksom.

I Lördags var jag ute, och om man går tillbaka till ämnet så är jag verkligen en gammal tant som inte pallar trycker längre, i wish i did. I'm still young. Men vid 22 snåret brukar jag börja längta till sängen/soffan och chipspåsen hemma.  I Lördags krälade jag vid 02 tiden och det började bli pinsamt.

Jag och Charlotta har pratat om att göra a hell of a utgång om ett tag. ( Om jag inte råkar bli "sjuk" innan dvs. ) Vi ska göra som på gamla dar, först ska man jobba en hel dag.. Lotten ska komma till mig, vi ska fixa oss tillsammans och svänga benen till reaggeton musik, dricka en och annan drink.. Sitta på en busshållplats och frysa röven av oss, ÅKA BUSS ! (?) in till stora staden, gå på hiphop club. Slå ner ett och annat fem i tre ragg, Åka på efterfest på andra sidan stan, dricka kopiösa mänger med alkohol- inte fritt. Tappa bort varandra och sedan åka hem, byta unifrom och sen åka och jobba !

Detta hade kunnat bli en dokusåpa ! Och jag är nog den som åker ut först..




Jag på Kreta 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0