S N O W

Jag behöver andas, jag behöver åka bort.. till värmen? Men jag har knappt energin för det kan jag lova. Det är väldigt mycket som händer hela tiden, vi har inte packat upp allt här hemma ännu. Och vi är långt ifrån färdiga. Snart drar jag iväg på min andra kurs i sthlm, plugg plugg plugg, jobb jobb. Ja, ni fattar.

Ngn mer än jag som är nojjig och får lite smått tvångstankar när man befinner sig hemma ? Och tänker " tänkt om taket rasar nu, eller nu.. eller kanske nu" Man hör ju överallt på radio om hus som rasar och tak som faller in pga snön. Det skulle bara vara droppen alltså.


Nu ska jag knåpa ihop lite käk och sedan leka hurt bulle på gymmet en timma : )


Charlotta, tack för det inspirerade samtalet. Jag glömde plåta min sallad jag knåpade ihop igår : )


Ha en bra kväll därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0